Korpstur: Trondheim dag 3

Søndagen var den siste dagen vår på tur, og dette var dagen vi skulle reise hjemover. Så dagen gikk ikke til så veldig mye annet enn å våkne, spise frokost, pakke bagen, og sitte på bussen. Men det er jo ting som skjer på bussen også. Vi så for eksempel filmer, hadde quiz’er, taler, og på Dovrefjell fikk vi jo også se fire moskuser(!!) cirka 100 meter fra veikanten!På vei hjem stoppet vi også på Trolltun for å spise middag, og her var det også andre dyr å se.Dette var min aller siste korpstur, før jeg nå skal slutte. Jeg skal nemlig levere fra meg euphoniumen min, og si takk for meg, rett og slett fordi jeg ikke har tid til å være med lenger. Jeg har hatt 8 kjempefine år sammen med korpset, og jeg kommer til å savne alle sammen, de fine turene, de spennende konkurransene, og de ikke minst de fine sammentreffene vi har hatt!
-Elise

Legg igjen en kommentar

