Korpstur: Trondheim dag 1

Hei! Som jeg skrev i mitt forrige innlegg, så har jeg vært på korpstur til Trondheim i helga, så nå tenkte jeg å komme med innleggene mine fra turen.

Torsdagen gikk egentlig bare til å kjøre buss, spise og sove, så bildene nedenfor er fra fredagen. Da hadde vi satt av dagen hovedsaklig til to ting; shopping og musikalen «Hair». Så dagen startet da med en god frokost, før vi tok bussen inn til sentrum for å sjekke hva Trondheim hadde å by på av shopping. Og heldigvis hadde de mye, i hvert fall fant vi oss mye. Så det ble flere og flere poser og ting og tang å bære, men alt ble kjøpt egentlig til en veldig billig penge, siden det var salg overalt!

Reidun, meg og Solveig.
Meg og Anna.Benedikte og Mari.Etter fem timer med shopping i byen, ble det en tur tilbake på hotellet for å skifte og ordne seg til vi skulle tilbake til byen for å se musikalen «Hair», som skulle vises på Trøndelag Teater. Bare få hadde sett filmen, så det var en spent stemning mellom oss før vi reiste avgårde.Julie, Julia, Hanna, Else Marie, Amalie, Benedikte, Tanja og Vegard som er klar for «Hair»!Benedikte hadde kledd seg opp som en hippie for anledningen.Jeg hadde aldri sett «Hair» før, så det var veldig spennende å se musikalen på teateret. Likevel skulle jeg vel ha sett filmen først tror jeg, for musikalen var veldig forvirrende og vanskelig å forstå, siden karakterene skiftet roller og slikt hele tiden. Men sangene og showet var i hvert fall veldig bra da!
-Elise

Legg igjen en kommentar

