Endelig sommerferie

Nå har jeg endelig kommet hjem, etter en tur innom skolen for å si hadebra til den herlige klassen min, som jeg har blitt så glad i, og selvfølgelig for å få vitnemålet mitt! Og heldigvis ble det ikke noe trist syn da jeg åpnet den skumle konvolutten. Vitnemålet mitt viste nemlig bare femmere og seksere, som resulterte i ett snitt på 5,3. Jeg klarte det hakket bedre i fjor, men jeg er likevel superfornøyd over resultatet mitt for i år, og skal ta sommerferien med god samvittighet!

God sommer!
-Elise

Legg igjen en kommentar

