Oslo

I dag var det kjedelig å våke. Regnet bøttet ned, og det så ikke ut til at det kom til å stoppe. Men etter flere timer ved kjøkkenbordet til tante Bente, tok jeg, Mamma og tante Bente endelig mot i oss og gikk ut for å se på hovedstaden vår. Vi kledde godt på oss i tykke regnjakker, tok hver vår paraply i hånden, og tok trikken inn til sentrum. I dag var det nemlig shopping som stod på planen, så da gikk vi fra kjøpesenter til kjøpesenter for å se hva Oslo hadde å by på av saker og ting. Og heldigvis fant jeg meg veldig mye fint, og innkjøpene skal jeg legge ut enten i morgen eller på mandag!Etter flere timer med shopping reiste omsider tante Bente hjem, mens jeg og Mamma tok oss inn på en liten kafé med navn «Carmel Grill». Der kjøpte vi oss hver vår kebab-rett, og vi var begge enig at dette var den aller beste kebaben vi noen gang har smakt! Mmmm!
-Elise

Legg igjen en kommentar

