Weekendtur til Oslo

Hei hei, og god kveld! Nå har jeg kommet hjem, etter en stressende, men også fantastisk dag! For det første; Jeg kom ikke opp til muntlig eksamen i dag! Og det betyr ferie! Herregud for en lykkefølelse!Så istedenfor å lese, gråte og stresse med noe som helst fagstoff, så holder jeg altså på å pakke bagen for en helgatur til Oslo! For i morgen kveld skal jeg nemlig på David Guetta -konserten, som skal holdes der! Jeg har egentlig ikke turt å gledd meg noe som helst til konserten før, ettersom at jeg måttet ha droppet den hvis jeg hadde kommet opp til muntlig eksamen i dag. Men jippi, det gjorde jeg ikke, så nå kan jeg endelig begynne å glede meg!

Er du ferdig med alle eksamene dine?
-Elise

One thought on “Weekendtur til Oslo

  1. æææ!! så gøy 😀 du må kose dej på konserten!
    Haha, ej reise til USA…tok tidenes sjangse, kom heldigvis ikkje opp i muntlig sjøl!

    sv: hahaha, iiroonisk!

Legg igjen en kommentar

