Bryllupet til Mette & Kim Are

Hei! Nå har jeg kommet tilbake til Ålesund, etter noen kjempefine dager i trøndelaget. Der var jeg sammen med resten av familien og slekta fra Mammas side, for å feire bryllupet til Mette og Kim Are, som foregikk på lørdagen som var. Og for en fin dag det ble! Ikke nok med at begge to sa JA i kirka, men solen stod midt på en skyfri himmel, det var varmt i lufta, og i tillegg til det så var det en fin stemning blant alle gjestene! Nedenfor legger jeg til noen bilder fra dagen:Melhus kirke.

Fine brudeparet!
Meg og Mamma.Vi fikk en kjempegod tre-retters middag og mye godt å drikke til.
Blant alle de fine talene som ble holdt, så holdt Pappa’en min «takk for maten»-talen.

Senere på kvelden ble det også mye kaker, dans, musikk, sang og tjo og hei! Kort oppsummert så var det en kjempefin feiring av et fantastisk fint bryllup!
-Elise

Legg igjen en kommentar

