Next stop: Trondheim

Hei, alle mine kjære lesere! Dette innlegget er et forhåndskrevet innlegg, så når dette blir postet så sitter jeg nok mest sannsynlig i en bil på vei nordover til Trondheim. Der skal jeg tilbringe helga sammen med slekten min, og feire en viktig dag. For i morgen skal nemlig søskenbarnet mitt, Kim Are, og hans forlovede, Mette, gifte seg! Så nå kan jeg tenke meg at det sitter to spente turtelduer og gleder seg til morgendagen. I hvert fall så gjør jeg det! Jeg gleder til å våkne tidlig, ha på meg den fine kjolen min, ordne meg, og feire denne dagen! Og heldigvis er det også meldt finevær til i morgen!Ha en superfin helg alle sammen!
-Elise

Legg igjen en kommentar

