Da var streiken over

Beskjeden om at streiken i går kveld var over, var som et slag i trynet. «For noe dritt», tenkte jeg da statusene på Facebook poppet opp med beskjeden. For jeg hadde jo gledet meg som bare det til å bare leve late dager fremover, men slik gikk det altså ikke lenger. Kanskje like greit egentlig, med tanke på at vi faktisk skal ha eksamen neste uke! Om det blir én eller to eksamener vet jeg enda ikke. Men hvis det blir rettferdiggjort (med tanke på at jeg kom opp i skriftlig eksamen) så skal jeg bare ha eksamen i hudpleie.

Så med tanke på at eksamensdatoen snart er her, så tror jeg at det kan være ganske så lurt av meg å begynne med forberedelsene nå. For før jeg vet ord av det står jeg ansikt til ansikt med sensoren! Så i kveld tenkte jeg å finne frem gamle notater, oppgaver, bøker og oppslagsverkene mine etter de forskjellige kursene jeg har hatt.
Ha en fin kveld!
-Elise

Legg igjen en kommentar

