Vurdering: Dermica Sans

For en del uker siden (i DETTE innlegget) lovte jeg dere at jeg skulle skrive en vurdering om rensen og body scruben jeg kjøpte på apoteket fra merket Dermica Sans. Dessverre ble jeg ikke særlig imponert over rensen, som var for normal/blandet hud. Den virket fin å påføre på tørr hud, men hvis huden var litt fuktig eller våt var den helt elendig å bruke. Ellers måtte man også bruke ganske mye produkt for å i det hele tatt få dekket ansiktet og halsen, og for å få renset huden «skikkelig». Hvorfor jeg setter ordet «skikkelig» i hermetegn, er rett og slett fordi at huden ikke ble renset skikkelig. Deler av sminken satt nemlig fortsatt på, etter at jeg var ferdig å bruke produktet. Derfor bruker jeg denne rensen bare i nødstilfeller når jeg ikke har tilgang til Dermalogica-produktene mine.

OBS: Husk at dette produktet ikke kan brukes av alle! Kontakt en hudpleier og få en hudanalyse, slik at du kan finne ut hvilken hudtype du har!

Body scruben likte jeg derimot bedre. Jeg har egentlig ikke fått prøvd den ut så veldig mange ganger enda, fordi jeg rett og slett har glemt av den. Men de gangene jeg har prøvd den har den virket god, kornete, den har luktet godt, og etterlatt huden silkemyk. Eneste minuset som jeg har lagt merke til på denne er vel egentlig bare at man må bruke ganske mye produkt for å få skrubbet hele kroppen skikkelig. Men alt i alt virker dette som et godt og greit innkjøp.

Dette innlegget er verken sponset eller «kjøpt» på noen som helst måte. Dette skriver jeg av egne ord og meninger.

Har du prøvd disse produktene? Hva mener isåfall du om dem?
-Elise

Legg igjen en kommentar

