Siden sist

Hei! Det føles nesten som at det er en helt uke siden jeg var innom bloggen sist. Heldigvis er det ikke mer enn knappe tre dager jeg postet et innelgg sist, men siden det har jeg hatt noe å gjøre absolutt hele tiden!Ja, for siden sist har jeg altså vært i bursdag til onkelen min, jeg har øvelseskjørt mye, jeg har vært på skolen, jeg har laget og fremført to forskjellige presentasjoner, og i hele går var jeg på besøk hjemme hos Anne Marte og Bernt Kristian, noe som var veldig koselig!

Ellers har jeg jo vært på skolen i dag, hvor vi bare hadde tre timer, siden lærene våre streiker! Jippi, lykke på jord, endelig litt fri! Skolen har gått i ett veldig lenge nå, så beskjeden vi fikk i går om at skoledagene våre blir korte var bare helt fantastisk! Så etter vi var ferdig på skolen i dag, gikk jeg, Sunniva, Mariann og Karoline en tur på Big Bite og kjøpte oss frokost/lunsj, før vi splittet oss og reiste hver til vårt.Planene jeg har ellers i dag er å bare nyte fridagen, vaske og rydde litt, og kanskje tar jeg meg en tur inn til byen senere. Ha en fin dag!
-Elise

Legg igjen en kommentar

