Da var årets første bad unnagjort

Hei hei! God kveld alle sammen, og ikke minst – gratulerer til Loreen og Sverige med seieren i Eurovision Song Contest i kveld! Må si jeg ble litt skuffet over at Norge faktisk tapte hele greia med bare 7 poeng, men heldigvis vant jo Sverige, som også hadde den beste sangen – uten tvil!Å våkne etter 12 timer søvn, for deretter å komme seg i bikinien og smøre kroppen full med solkrem, kunne ikke blitt en bedre start på dagen! Følelsen av sommer og syden har aldri vært sterkere i Norge enn i dag, men jeg satt faktisk innendørs med lekser i noen timer, før jeg kom meg ut og kjørte avgårde med scooteren på fjellet. Der besøkte jeg Anna og familien på hytta som de holder på å bygge. Så mens foreldrene holdt på med hytta, låg jeg, Anna og Oline på verandaen og solte oss. Ellers så grillet vi både pølser og hamburgere, før vi deretter gikk ned til vannet for å bade! Jeg og Oline gikk ut, og fikk tilslutt til noen svømmetak – og plutselig var årets første bad unnagjort, (for min del)! Anna derimot satt bare og såg på oss, og grøsset over det iiiskalde vannet!

…Og her er beviset på at jeg svømte (i det iskalde vannet):
-Elise

Legg igjen en kommentar

