If you are not barefoot, you’re overdressed

Min fantastiske klasse♥ Karoline, Linn, Linn, Bjørg Marit, Sunniva, Irmelin, Mariann og meg (+ Pia, Oda og Ida, som ikke var på bildet).

De tre siste dagene har vært helt fantastisk, og nok en gang skal jeg skryte litt over det fantastiske været vi har hatt! I dag har vi hatt sol, sommer og temperaturer opptil 30 grader! Og jeg får nesten bakoversveis over tanken på at jeg gikk i vinterjakken min for bare fem dager siden, og grøsset over det kalde været, mens jeg nå går i shorts!

Som sagt har dagen vært helt super, og bildene snakker vel for seg selv – i hvert fall når det gjelder den siste timen vi hadde på skolen. Vi slappet av, solte oss, gikk tur og vasset i det klare vannet. Herlig!
-Elise

One thought on “If you are not barefoot, you’re overdressed

Legg igjen en kommentar

