Tone Damli -konsert

God kveld, alle lesere! Nå er pizzaen kommet på bordet, TVen er slått på, boksen er åpnet, og Anna har kommet på besøk til oss. Så nå sitter vi og koser oss her hjemme, etter en ellers så fin dag. For i dag har jeg nemlig vært på skolen og hatt kurs med Decléor, i tillegg til to timer med gym. Og rett etter skolen reiste jeg og Bjørg Marit avsted til Amfi Moa, hvor Tone Damli holdt en liten mini-konsert! Jeg har sett henne live en gang før for mange år siden, og stemmen har ikke blitt verre for å si det sånn! Hun har Norges fineste stemme, etter min mening, i hvert fall!

Dessverre var det bare de som kjøpte CD som fikk autograf og bilde med Tone, men jeg hadde jo mitt eget kamera, så jeg fikk jo tatt noen bilder selv, hihi 🙂
-Elise

Legg igjen en kommentar

