Sommerkroppen?

Åååh, for en fin dag det er i dag! Solen har stått på toppen av en lys blå himmel i hele dag, og endelig føler jeg at det begynner å bli sommer. Jeg var ute og jogget i sted, og på den stunden lyste alle jeg så opp. Alt så så idyllisk ut. Naboene mine klippet gress, gikk tur med hudene sine, hoppet trampoline, syklet og gikk tur – og alle hadde de et smil om munnen. Til og med hunden til hybelvertene mine stod og solte seg over terrassen, da jeg kom hjem igjen!

Ellers så fant jeg ut at det bare er én måned til sommerferien begynner! Og dette betyr jo at jeg har ekstremt dårlig tid på meg til å få «sommerkroppen»! Så da jeg kom hjem fra skolen, var jeg ikke sen med å bytte til treningsklær, og starte å treningen. To timer ble det til sammen med styrke, jogging og tøying, før jeg avsluttet treningsøkten. Deilig! Ellers har jeg også fått dusjet, vasket vinduer, og skal straks finne frem de godsakene jeg har stående i kjøleskapet og i fryseren, for å lage meg en god og sunn smoothie!

Må dere ha en strålende dag, dere også!
-Elise

Legg igjen en kommentar

