Tusen takk

Jeg må bare starte dette innlegget med å si tusen takk til alle dere som gratulerte meg på bursdagen min i går! Det gjorde virkelig dagen min super! Dagen tilbringte jeg nemlig i en bil i 10 timer. Turen gikk fra Seljord og hjem, og det var like gøy hver gang en ny bursdags-melding poppet opp på mobilen, mellom svingene!

Heldigvis fikk jeg feiret dagen min bittelitt. Vi stoppet, handlet og spiste middag på Hadeland Glassverk, stoppet for en soft-is på Kvam, og spiste kake da vi kom hjem. Ellers fikk jeg også to nye bursdagsgaver, som jeg skal poste bilder av i et senere innlegg.

Bilder fra turen kommer senere i kveld. Nå skal jeg derimot ta meg en liten powernap, før jeg skal lese litt til en prøve jeg har i samfunnsfag i morgen. Ha en fin dag!
-Elise

Legg igjen en kommentar

