Tidlig helg

Da var nok en skoleuke over for denne gang – i hvert fall for min del. For i morgen reiser jeg nemlig avgårde til Seljord, og blir der ut helga. Der skal jeg på en musikal-oppvisning, som musikal-linja på folkehøyskolen der nede skal sette opp til helga. Søskenbarnet mitt, Aud-Marit, går jo på musikal-linja der, så det skal bli spennende å se hva de har fått til!

Ellers så har jeg nå kommet meg hjem fra byen, etter ett par timer med buss. Men turen hjem var heldigvis ikke like kjedelig som vanlig ettersom at Marlin også skulle hjem en tur. Så det var jo koselig! Og koselig var det også da vi gikk oss inn på en café, hvor vi kjøpte oss hver vår soft-is, mens jeg ventet på buss nummer to, og Marlin ventet på å bli hentet av kjæresten.

Håper dere har hatt en fin dag hittil!
-Elise

Legg igjen en kommentar

