1. mai

Gårsdagen var kjempefin. Solen strålte, himmelen var for det meste blå, og temperaturene var blitt ganske så gode. Så etter jeg var ferdig med VG-runden min og en del lekser, tok jeg turen opp på fjellet for å besøke Anna. Hun var på hytta, som familien hennes driver å bygger. Så mens foreldrene styrte på med maling og snekring innendørs, satt jeg og Anna i solveggen og koste oss.

Senere på dagen var jeg også på besøk hos Farmor. Hun disket som vanlig opp med både kaffe og kaker, og kom i tillegg med en bursdagsgave til meg! Jeg har jo bursdag kommende søndag, men siden jeg er borte på dagen min, fikk jeg gaven min nå.

One thought on “1. mai

  1. wi, gleda mej til å sjå 😀
    hørtes ut som en fin dag! Ej måtte dessverre jobbe på en sånn fin dag som det va igår..

Legg igjen en kommentar

