Om meg

 

Oppdatert 27. desember 2013.IMG_1983Mitt navn er Elise. Jeg er 19 år, romsdaling, og en livsnyter av det store. For øyeblikket er jeg bosatt i Trondheim, hvor jeg studerer og jobber. Jeg er utdannet hudterapaut, og trives veldig godt i jobben som det i Trondheims koseligste salong. I fremtiden drømmer jeg likevel om en karriere i eiendomsmeglerbransjen, som jeg skal begynne å studere på til høsten 2014.

Når jeg endelig klarer å få meg litt fritid, elsker jeg å tilbringe tiden min med kjæresten min, vennene mine, trene, fotografere, reise og ellers nyte dagene som de er. Blogging er jeg også veldig glad i, og er en hobby jeg har drevet med i snart fem år. Dette er min blogg nummer to, som jeg har skrevet i et halvannet år nå. Men har du ønsker å titte innom min forrige blogg, er webadressen www.elisefurland.blogg.no

Håper du liker bloggen min, og at du vil følge meg videre!
-Elise

One thought on “Om meg

  1. En av de få norske bloggene på WP? Ja, jeg vet jo ikke med sikkerhet hvor mange norske bloggere som finnes her inne, for også min WP-blogg er ganske ny. Men jeg har blogget leeenge! Siden 2005 på VG-nettet og senere på en plattform som heter ‘Bloghog’, men nå er jeg her!
    Årsaken til at jeg skiftet plattform var vel et rent plassbehov. Jeg publiserer mange bilder, og måtte finne en plattform som åpnet for 5 – 10 GB på sikt.

    Ser du har vært i Thailand med kameraet ditt 🙂 Det er et vakkert land! Selv har jeg trampet litt rundt i bl.a. Møre & Romsdal/Sogn, men også mange andre steder. Min siste reportasjetur gikk over Aursjøvegen. Du finner den her: http://www.seenorway.wordpress.com

    Vi møtes sikkert igjen!

Legg igjen en kommentar

