Hvorfor ny bloggplattform?

Som jeg skrev på min forrige blogg, www.elisefurland.blogg.no, så har jeg nå bestemt meg for å bytte bloggplattform. Jeg hadde aldri kunne ha tenkt meg å bytte plattform i utgangspunktet, men på grunn av så mye problemer som oppstod på blogg.no, så følte jeg at jeg ikke hadde annet valg, hvis jeg ville fortsette som blogger. Jeg hadde lyst til å blogge – mye, men dette gikk ikke når jeg enten ikke klarte å logge meg inn på kontoen min, eller når jeg ikke fikk lastet opp bilder. Ofte måtte jeg sitte i flere timer – til og med dager – før jeg klarte å laste opp de bildene jeg ville dele.

Jeg ville blogge hver dag. Jeg ville dele hverdagen min, bildene mine og tankene mine, så ofte jeg hadde mulighet. Jeg ønsket å blogge flere ganger for dag, og lage et stort arkiv for både meg selv og for mine kjære lesere. Men når jeg knapt klarte å logge meg inn, og når blogg.no hadde problemer hele tiden, gikk selvfølgelig ikke dette an. Så etter 3 1/2 som blogger hos blogg.no, valgte jeg derfor å bytte bloggplattform til wordpress.

Hittil så synes jeg at wordpress virker som en veldig fin bloggplattform, og jeg ser derfor frem til å fortsette bloggen min her. Men hvis dere vil lese om hvordan hverdagen og livet mitt var fra desember 2008 til april 2012, så finner dere bloggen min ved å trykke HER, eller ved å trykke på linken oppe i menyen.

-Elise

One thought on “Hvorfor ny bloggplattform?

Legg igjen en kommentar

